[ חזרה לגלרייה ]

25
ר.ס.ס. פוסטים אחרונים ספר לחבר הוסף לפייסבוק הוסף ציוץ בטויטר

פרק 25 - רחוק יותר, עמוק יותר, גבוה יותר


עסקים צוברים במהלך חייהם נכסים מוחשיים וּנכסים בלתי מוחשיים.

הנכסים הבלתי מוחשיים הם בדרך כלל בעלי הערך הממשי,
והם כוללים את המותג עצמו, את איכות המוצרים וּבידולם,
את השירותים, את קהל הלקוחות ואת המוניטין. 

שימוש נכון בנכסים הבלתי מוחשיים יאפשר לך למנף וּלהגדיל את העסק.

על אף זאת, רבים מהעסקים מוצאים עצמם בסטגנציה, בשימור וּבהנצחת המצב הקיים.
הסיבות לכך רבות וּמגוונות, וּבחלקן אף מוצדקות.
תהליך של גדילה והתרחבות טומן בחובו סיכונים שבמקרים רבים קשה מאד לכמת. רווחת הגישה הטוענת
ש "עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ".

עם זאת, שחרור מהחשיבה הקונבנציונאלית והשמרנית, לצד פעילות שיווקית יזומה וּמתוכננת,
עשויים להביא לתוצאות מרחיקות לכת. כל שנדרש הוא להשתמש בנכסים שנצברו כדי ליצור מנועי צמיחה חדשים. 

ניתן לעשות זאת בשלושה מימדים:

  • לאורך – הרחבת בסיס הלקוחות הקיים: שיווק המוצרים הקיימים ללקוחות חדשים. עיקר המאמץ יתמקד באיתור לקוחות
              פוטנציאליים חדשים וּבהעמקת מהלכי השיווק.
              לדוגמה, מאפיית לחם הנוהגת למכור את מוצריה לקהל הרחב, תוכל לפתוח ערוץ
              שיווקי נוסף לבתי קפה וּלמסעדות.
  • לעומק – הוספת מוצרים משלימים לסל המוצרים הקיים כמנוף להרחבת פעילות העסק ושיווקם לקהל הלקוחות הקיים.
              חנות נעליים תבחן הוספת מוצרים משלימים, כגון גרביים או משחת נעליים.
  • לגובה – ניצול המוניטין החיובי שנצבר כמנוף לפתיחת שווקים חדשים, דהיינו, איתור נישות חדשות, שאפשר להציע להן
              את המוצרים הקיימים תוך ביצוע של שינויים קלים באופי השירות.
              מסעדה הנוהגת להגיש ארוחות במקום, תבחן את האפשרות להציע שירות משלוחים לבתי עסק וּבכך לפנות
              לפלח שוק שאינו נמנה עם סוג לקוחותיה הקיימים.


הורד את הספר עכשיו והמשך לקרוא...

אז במקום לומר "כמעט הצלחתי",
קבל מאיתנו כבר עכשיו את הספר מתנה!
ותגדיל את סיכויי ההצלחה של העסק שלך.

אני רוצה לקבל את המתנה

 


[ חזרה לגלרייה ]
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
* שם:
* אימייל:
טלפון:
Captcha